סיפור המותג

מיצובישי תעשיות מחויב לסייע לאנשים לחיות טוב יותר בכל מקום בו הם נמצאים. בין אם זה במציאת פתרונות חימום יעילים יותר אנרגטית להפחתת פליטת גזי חממה או מתן תשתית מיזוג אמינה בסביבה קשה, אנו שואפים להציע פתרון להיבט חשוב של החיים, הטמפרטורה.

מומחיות זו הביאה לכך שבנינו שותפות אמינה וארוכת טווח עם הלקוחות שלנו. שותפות המועצמת באמצעות התמיכה של התאגיד, שיש לו מורשת יצירת טכנולוגיה חדשנית שעיצבה את העולם בו אנו חיים כבר למעלה מ-100 שנה.

זהו סיפור ייחודי ומרשים שראוי להיאמר, לכן, החלטנו שהגיע הזמן להציג את נקודות החוזק שלנו כחלוצי החשיבה קדימה, ולהעניק השראה לאנשים שעובדים איתנו ולמשתמשים במוצרים שלנו.

כדי לבנות על כל מה שהשגנו עד כה, היינו צריכים קודם להבין מה אנחנו רוצים לומר. שאלנו מאות עובדים ומפיצים מה הם מרגישים שהעוצמות והערכים העיקריים שלנו.

התוצאה? היו לנו המון נקודות חיוביות לבחור מתוכן: 'ממוקד לקוח', 'מגיב', 'אמין', 'שירות מעולה', 'חדשני', 'קל לעבוד איתו', 'מומחים ותיקים', 'אנשי מקצוע מדויקים', 'מוצרים באיכות גבוהה' הם רק חלק מהדברים שנאמרו. מדובר במאפיינים חשובים ומרשימים, אך כשלעצמם היתרונות העסקיים הללו אינם מבדילים אותנו מספיק משאר השוק. היינו צריכים לבחון את ערכי הליבה, לכן הסתכלנו עמוק יותר.

כשבקשנו מאנשים לתאר את אישיות המותג הרחבה יותר של מיצובישי תעשיות, קיבלנו את התובנה שאנחנו צריכים. נחשבנו ל"אנשים מהימנים מחברה אמינה, שעושים את הדברים נכון", ויוצרים "טכנולוגיות מהעתיד, המסייעות לאנשים לחיות בעולם טוב יותר". אלה היו הערכים הרגשיים שקשרו אנשים לעסק שלנו והסבירו את היתרונות שתאגיד מיצובישי תעשיות מביא למותג.

לקחנו את המשוב הזה ויצרנו זהות מותג חדשה, המביאה את הערכים הללו לחיים. מבחינה ויזואלית הצגנו את כדור הארץ / האקו-סיסטם הקטן המייצג את 'עולמך' או 'חייך'. כאן, סמל בקרת הטמפרטורה מונח במרכז כדי לתאר כיצד הפתרונות השונים שלנו עומדים בלב החיים ומציעים בקרת טמפרטורה להיום ולמחר.

יחד, זהות חדשה זו מקדמת את מיצובישי תעשיות כשחקנית מרכזית בפתרונות מיזוג אוויר עולמיים: חלוצים אמיתיים עם מורשת חזקה, פעולות אמינות וגישה חדשנית. מאפיינים אלה ניכרים בכל ההבטחה השיווקית שלנו.

זהו מהלך מרגש ופורץ דרך עבור כולנו, ואנחנו מצפים לראות מה הוא מפתח עבור העסק שלנו מכאן ואילך.